Bloggklistra...

1. Var hittade du den här listan?
Hos ngn feministbrud på QX…

2. Var är dina föräldrar födda?
Hmm… Mamma i Sundsvall, tror jag, och pappa vette fan. Frankrike någonstans. Tror jag. Eller Polen.

3. Vad är det senaste du installerade på datorn?
Telia Säker Surf.

4. Vilken är din favoritrestaurang?
Oj… Svårt. Inte en sunkig pizzeria i Gränna iaf. ;) Jag vet faktiskt inte!

5. När badade du i en pool senast?
I mars/april på Island. Häftigt, att bada ute medan snön yr omkring en!

6. Har du varit med i någon skolpjäs?
Absolut.

7. Hur många barn vill du ha?
Två, tre stycken. Om man får/kan välja sådant själv.

8. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
HipHop, Rap, Trance, Techno osv.

9. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?
Det VAR ju nyss val! Men det blir nog höger nästa gång också…

10. Vad har du för TV-kanaler?
Alla som ingår i Boxerpaketet.

11. Har du åkt moped någon gång?
Givetvis.

12. Har du busringt någon gång?
Haha, japp!

13. Har du fått felparkeringsböter?
Icke sa nicke.

14. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Nej, jag får mina kickar på andra sätt.

15. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?
Chicago, måste det nog vara…

16. Har du en egen trädgård?
Nix.

17. Vilken är din favorit bland tecknade serier?
Farbror Joakim av DonRosa. Outstanding.

18. Kan du alla orden i nationalsången?
Inte alla verser, bara de två första…

19. Badkar eller duschkabin?
Badkar. I ett badkar har man valfrihet.

20. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Inte den blekaste, faktiskt…

21. Favoritpizza?
En pizza från isländska Tommans med extra ost, färska champinjoner, pepperonikorv och lök. Fan så gott!

22. Chips eller popcorn?
*ASG* Chips!

23. Vilken färg på läppstift använder du?
Ngt som går i rött, tror jag… När jag väl använder läppstift eller motsvarande.

24. Har du rökt jordnötsskal någon gång?
Varför skulle man göra det??

25. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?
Nej.

26. Apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin. Men äppeljuice är gott, det också.

27. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Min Gode Vän, och vi käkade kött. Typ. ;)

28. Favoritchoklad?
Belgisk mörk brukar vara ett vinnande koncept.

29. När röstade du senast?
Idolfinalen… Röstade på Snygg-Erik.

30. När åt du en hemodlad tomat sist?
I somras förmodligen.

31. Har du vunnit en prispokal någon gång?
Tror inte det…

32. Är du bra på matlagning?
Det beror på… Om folk står och kikar en över nacken och bara gnäller är INGEN bra på det. Men, ingen av värde har gnällt hittills iaf. Och jag ÄR betrodd att fixa julbordet hemma när den dagen väl kommer.

33. Klarar du att tanka själv?
Öh. Ja.

34. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?
Inte en chans.

35. Pepsi eller Coca Cola?
Cola. Light.

36. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Typ.

37. Vad var det senaste du handlade?
En fruktdrink. Nej, en Chicken Tasty.

38. Har du kräkts offentligt?
Neej, peppar peppar!!

39. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
”Money can’t buy me love” men den sanna kärleken ska inte direkt vara sjukpensionär eller socialbidragstagare heller. Om man får vara så pass fördömande.

40. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?
Nej, men det kan nog säkert växa fram…

41. Har du ringt något betalnummer?
Haha, en av mina darkest secrets… Men jo, det har jag. Även om JAG aldrig betalat för det.

42. Kan man vara vän med sitt ex?
Det tror jag nog.

43. Vem var det du besökte på sjukhus senast?
En kompis som råkade illa ut på Island.

44. Hade du mycket hår som liten bebis?
*ler brett* Min mor väntade sig en svarthårig krulltott när jag skulle födas. Ut kom en blond skitunge med tre hårstrån.

45. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Inget alls.

46. Vad har du i din väska?
Den som vågar kan kolla… JAG törs inte!

47. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?
Läser.

48. Vad är du tacksam för idag?
*skrattar glatt* Att saker man kan känna en extrem ovilja mot plötsligt vänder och blir lockande igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0