Antivirusprogram och coladrömmar...

Okej, för att vara helt ärlig har jag drömt om bägge. Först och främst mitt antivirusprog som jag av någon undermedveten anledning måste vara så jävla nöjd med att jag drömmer om det. Vidare cola light, men det är inte en konstig dagen efter-dröm. Så drömde jag att min bror blev biten av en varulv, i benet, och jag och min mor bråkade om vem som skulle plåstra om honom med salvor och skit. Mamma propsade på att jag skulle ha latexhandskar medan jag inte ville ha hanskar alls när jag fixade hans sår... Wicked dreams...

Började gårdagen på Flamingo där vi blev insläppta all for free. "Ååh, gamla bekanta!" utropade de och släppte in oss. Schysst. Shottade litet med lillebror och sedan gick jag och damerna vidare till Bolanche där kvällen fortsatte i samma billighetsstuk. Med vansinnigt dålig musik. Och så hem för att upptäcka att mina glasögon gått sönder igår förmiddag. Helt utan alkoholens iblandning. Misär. Mao måste jag punga ut mer än mycket pengar för nya glas eller hoppas på hemförsäkringen. Amen.

Nu ska jag bara tycka synd om mig och undra varför ingen förstår mitt lidande och därför kommer hit med en stor flaska cola åt mig? Jag är nog inte direkt körbar egentligen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0