Brudklänningar...

Apropå vår diskussion tidigare idag... *skrattar* Jag surfade på Tradera och trillade över en brudklänning för 1500 - vilket jag tyckte var så billigt att jag var tvungen att kolla vad det var för krafs. Och oh my God. Jag skulle nog kanske kunna tänka mig att gifta mig i det krafset... Eller?

image87     image88

Litet för prålig för min smak, egentligen, men vacker för det. Nå, jag ska surfa vidare och kolla normala kläder eller andra mer eller mindre spännande saker man kan införskaffa på Tradera...


Kommentarer
Postat av: Farbaute

1500 för den där? Alltså... i vilken sweat shop är den uppsydd då? ;)

Jag gillade den faktiskt skarpt! *försöker mentalt avbilda Lisa iklädd kreationen i fråga*

2007-10-12 @ 16:48:51
URL: http://vanheim.blogspot.com
Postat av: spaceylisie

Eller: *försöker mentalt avkläda Lisa iklädd kreationen i fråga*

Haha!

2007-10-12 @ 16:49:49
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0