Ytterligare en stulen lista...

Jag VET att det inte är ngt intressant att läsa, men det är så kul att fylla i!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Jag har två "nyckelknippor": en med husnyckeln och en med bilnyckeln.

Vilken svordom använder du mest?
Fan, tror jag att det är.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Fråga Honom: det varierar. Ska jag jobba morgon ställer jag dock mobilen på 05.55.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica, Willys eller Konsum.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Beror på bildens karaktär...

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En ny bil.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha, ja!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Det har hänt!

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Va? Vanlig vad? Vanlig mjölk? Dricker inte mjölk annat än i kaffet (och knappt det nu för tiden...) eller till pannkakor och ännu mer sällan chokladmjölk.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ööh... *funderar* Nej... Eller jo förresten! Min mamma!

När var senast någon stötte på dig?
Säg det... Jag märker aldrig sådant!

Vad åt du till middag?
Har inte ätit middag idag. Men till lunch åt jag tacorester.

Kan du vissla?
Kan inte alla det?

Vem var den sista som ringde dig?
Min Gode Vän.

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Sådant där är läskigt, men i spökhus/spöktåg kan jag tillbringa tid.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Troligast.

Hur många syskon har du?
Fem halvsyskon. Fyra pojkar på 18, 17, 16 och 14, tror jag och en syster på 17.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Sällan.

När flög du senast?
Den 15/5-06 från Island.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Två, snart fyra, och en kökssoffa.

Pratar du några andra språk?
Engelska, litet franska, litet isländska, ytterst litet tyska och spanska, men däremot rövarspråket flytande!

Diskar du din egen disk?
För det mesta. Annars gör Oona det.

Har du gråtit offentligt?
Hmm... Mmm, men kan inte minnas när.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Stationär, men skulle behöva en laptop också. En att skriva på, bara.

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Va? Jag fattar inte frågan? Jag både önskar och planerar, tror jag...

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nej, ibland matar man bara in information och glömmer det sedan. Allt för att prestera bra för stunden. Men man lär sig nog ändå, hela tiden, tror jag...

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Nej, inte direkt.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja.

Vad har du med dig in på bion?
Mycket popcorn, vatten och tuggummi.

Vem var din favoritlärare?
Pirven från högstadiet.

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Aldrig i livet, usch så otäckt!

Gillar du att flyga i flygplan?
Japp.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Intelligens och ambitioner, självironi och humor.

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Haha, ja!

Vilken är din favoritdrink?
Oj... Dricker så sällan drinkar... Gin&Tonic gillar jag...

Gillar du din boendesituation?
Mmm, om stugan hade legat ngn annanstans än Dalarna...

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Det beror nog på. För tillfället runt 10, annars mellan sex och åtta, tror jag.

Äter du frukost dagligen?
Nej. I stort sett bara om jag sover på hotell.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ibland, ibland inte.

Vilken är din favoritfrukt?
Körsbär. Om det hade gått. Annars... Hmm... Ingen aning.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Till viss del, även om det inte syns på mig... ;)

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
24.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Så inihelvete!

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Arg... Hmm... Min Gode Vän, tror jag.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Motsatta, tror jag.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Jag skulle ha hetat Nathalie, men så ploppade jag ut och mamma såg en Lisa. Min pappa hävdade då att det var ngt man kallade hundar, men som så många gånger annars fick kvinnan sin vilja igenom. Och tur var väl det: jag hade aldrig blivit ngn bra Nathalie.

Gillar du senap?
Till stuvade makaroner och stekta köttbullar, samt till rotmos och fläskkorv. Annars, nej.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Jag säger oftast ingenting. Är en sådan som dekar ner mig till ngn säger åt mig att lägga av.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Öh, nej, det finns bättre sätt att få kickar på!

Sover du på sida, mage eller rygg?
Sida eller rygg.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning alls... Kanske litet Scarlett Johansson's roll i "Lost in translation", men det är tveksamt... Jag vet inte. Har fått höra "Jenny" i Forrest Gump, men hur man ska tolka det vete katten...

Tycker du om att krama folk?
Njae... Det beror nog på.

Skulle du säga att du är trendig?
Knappast!

Äger du en digitalkamera?
Tyvärr inte.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen, vad jag vet... Elller...?

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Det beror nog på vem som avger löftet...

Böcker som har fått dig att gråta?
"Sagan om Isfolket"-böckerna, och många, många fler.

Tycker du att du är attraktiv?
Vissa dagar, ur rätta vinklar med bra ljus...

Vad är du allergisk mot?
Pollen, katter, damm, äpplen, körsbär, avocado, plommon, nektariner, do I need to go on?

Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Funkar i teorin men inte i praktiken!

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Inte!

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ingen aning...


Kommentarer
Postat av: Nicklas

Jo...den här också...börjar känna mig som Ronjas pappa...

2007-01-12 @ 20:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0