Yesterday's news...

Eller motsvarande, kalla det "rubriktorka" istället!

Hade en helt okej Bolanche-kväll igår och har faktiskt lyckats ungdå bakfylla. Perfekt, må jag säga. Nu är det biltitt på gång. Trillade över en annons på Spray igår, på en Toyota Celica 2.0 GTI 16 (vad nu det är...) och tänkte att "what the heck, jag kan väl kika iaf..."

Så, nu bär det av och jag tänkte försöka få mamma att plocka fram typ en oxfilé till middagen eller liknande. Jag är i starkt behov av god mat, känner jag!

Kommentarer
Postat av: matte

Är en bil som ofta hamnar i händerna på gasglada unga killar , hårt körd me andra ord . men det handlar väl ändå inte om så mycke pengar ...

2007-01-21 @ 12:39:43
Postat av: Lisa

Nej, faktiskt är det ingen ung kille... Det är en äldre kvinna som har haft den, så den är ruggigt välskött och nyservad på alla sätt och vis. Med nya motorn hade den gått 4600... Nå, ska bli spännande att se om det är ngt för mig. Och sedan är ju allting prutbart, inte sant?

2007-01-21 @ 12:42:16
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: matte

kan du med att pruta med en äldre kvinna så , märkligt att motorn gett upp , kolla här för listpriser http://www.bilpriser.se/

2007-01-21 @ 14:26:16
Postat av: figge

Så... Hur har det gått... har du blivigt med bil?

2007-01-21 @ 17:33:23
Postat av: Lisa

Nej, har inte blivit med bil. Det var inte love at first sight så då fick det vara. Gör nya försök imorgon; en Ford och en Audi, får se hur det går...

2007-01-21 @ 21:01:41
URL: http://spaceylisie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0