"Vi börjar bli gamla"-tecken...

Ett säkert tecken på singel-paniken är att man ALLTID är snabb att snegla på karlns vänstra ringfinger för att checka läget: gift eller ej?

Ett säkert tecken på att man börjar bli gammal är att man resonerar så här: "I början avskydde jag verkligen Britney Spears, men nu tycker jag faktiskt att Britney är riktigt svängig!" (Har uttalats...) När man tycker att något är "svängigt", eller "piffigt", eller "piggt" eller liknande, mmm, då är det medelåldersvarning.

Ett säkert tecken på Lisa-nojighet är att man tvingar sin mor att sitta stand-by i telefonen ifall man skulle åka på en enorm elektrisk chock när man försöker sätta in ett nytt nätverkskort i datorn. (Hände nyss.)

Och en eloge till nästan alla på Telia (undantaget "om du inte har bensin i bilen så startar den inte, eller hur"-killen) som har stått ut med mig hela dagen. NU funkar mitt bredband. Om jag inte ruckar på nätverkskabeln, that is. Nå, morgondagens bekymmer...

Kommentarer
Postat av: Nicklas

Jisses (uttryck som gamla människor använder)!

Tar du ut 40-årskrisen redan nu så lär det bli skitjobbigt att fylla 40!

2007-03-02 @ 14:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0