Tidigt blev det...

...när klockan ringde 05 och man sedan inte kan somna om. Snacka om att känna sig helt färdig om några timmar. Känner mig helt passiv och fundrar över hur jag ska klara dagen. Troligast blir det inget bilköp idag heller, vilket innebär att jag måste övernatta hos mor för att sedan ta en promenix till jobbet kring 07 imorgon. Pissigt, med tanke på att det imorse var runt femton minus här. Huwwa. Jag önskade verkligen att vintern inte skulle komma vilket den ändå gjorde med besked.

Är i övrigt helt, pja, kalla det mör, i kroppen men ändå tillfreds. Ibland behöver saker inte vara så avancerade för att ge mental tillfredsställelse! Nu är det verkligen duschdags: kan inte begripa hur mitt hår kan bli så skitigt efter bara en dag, men jag antar att det är vad som händer om man pillar för mycket i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0