"Shortbus"

Fredrik nämnde att han tänkte på mig när han kollade på "Shortbus" varpå jag tänkte att "what the heck" och såg den. Och... Alltså... Hur man än kan komma på tanken att på något sätt förknippa mig med den filmen är det tragiskt. En deprimerad bög? Kvinna oförmögen att få orgasm? Less Domina? Glada transor? Hm. Inget känns riktigt riktigt. Eller så finns det ngt djupare med filmen som jag uppenbarligen är oförmögen att skönja. Närmast skulle jag vilja jämföra den med "Ken Park" som i sanning är en sick-fuck-film. "Shortbus" var liksom en lightvariant av den... Äh, jag vet inte...

Nu ska jag sova efter att ha firat orgie i surfande som en "Välkommen hem"-gest åt mitt nyvunna bredband!

Kommentarer
Postat av: figge

Förknippa dig med den gjorde jag aldrig, tänkte på dig dock ;P
Kommer inte ihåg hur jag formulerade mig vid det tillfället =P

2007-01-09 @ 03:21:43
URL: http://figgeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0