Kvällsblogg...

Idag har varit en passivitetens måndag som snart skall förvandlas till effektivitetens tisdag. Så är förhoppningen i alla fall. Har dock varit litet duktig idag och tagit en rask promenad på nästan en timme, samt övertalat Oona att få låna hennes motionscykel en vecka för att sedan kunna avgöra om jag ska investera i en egen. Förhoppningsvis skulle jag kunna vara disciplinerad nog att trampa på den där en dryg halvtimme varje morgon. Det skulle göra susen: har fortfarande inte nått önskad vikt, så jag behöver det verkligen.

Och så en sista reflektion innan jag nattar mig själv: när man märker att mer än hälften av alla ens "Mottagna filer" är porr av olika slag bör man överväga vad för slags bekanta man har, inte sant? Det blir liksom litet "Oh my God, den där bruden kan suga kuk, var kom den här filen ifrån?!"-effekten och jag är glad att jag bor ensam i en stuga. *flinar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0