Jag tror att jag DÖR...

Har deltagit i mitt livs första bodypump-pass och är förvånad över att det finns rörelser jag aldrig kunde ana att en människa kunde utföra. Min kropp är precis lika förvånad och balanserar mellan något slags pubertalt uppror modell "Vad i helvete har du utsatt oss för?!" och en grym endorfinkick jag faktiskt bara uppnått på ett enda sätt tidigare... Själv är jag tvärnöjd även om jag åter insett att min koordinationsförmåga och smidighet är att jämställa med en högdräktig elefant som har huvudrollen i "Nötknäpparen" eller liknande. Nå, det var faktiskt skönt att arbeta genom kroppen. Siktar på torsdag nästa gång och det blir nog faktiskt till att hålla mig till just det gymet. Imorgon blir det slappt med bara en timme promenad. Idag har jag varit mer effektiv än på länge och dessutom ÄTIT väldigt bra. Och inte nog med att det får vara lugn motionsdag imorgon: jag börjar inte jobba förrän 15. Vilket innebär SOVMORGON! Med tanke på hur helvetisk min kalender ser ut efter att jag försökt kombinera jobb, praktik, plugg och extrajobb är det verkligen guld värt.

Natti!

(Och Fredrik, vad var det för idé?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0