Ingen lacktopp...

"Lisa, man går inte ut på Bolanche iförd en lacktopp. Hur gärna man än vill."

"Nej, jag vet, men jag tycker att det är trist."

"Trist för vem?"

"Trist för mig. Men å andra sidan, en lacktopp passar inte så bra til jeans, och ska jag ha en matchande kjol blir det hela oanständigt. FÖR oanständigt."

"Du borde skaffa kamrater att besöka fetischklubbar med istället!"

"Ja, jag vet... Men det FINNS inga fetischklubbar här!"

"Du får väl åka till Hufvudstaden eller liknande..."

"Och gå på Dekadance? Hmm... Jag vet fan inte.."

"Nej, hur som: häng in lacktoppen i garderoben igen! Inga sådana kläder ikväll!"

"Nehepp... Då får jag väl rota vidare efter något mer passande."

"Mmm, det är inte så att du saknar kläder i garderoben!"

"Vet jag väl... Men ändå..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0