Dagen efter dagen...

Och jag tackar min lyckliga stjärna över att ha kommit från festen i god tid; redan halv två fick jag skjuts därifrån och överförfriskad var jag inte heller, bara allmänt mysberusad, så för min del var det bra. De andra hade fortsatt festa till halv sju i morse, men sådant är inte för mig. Tyvärr, kanske. I övrigt bjöd inte kvällen på några som helst överraskningar. Mest action var nog Oonas och Åsas tappra försök att med hjälp av en TV-shopmixer göra frozen margueritas, men efter två misslyckade försök då allt rann ur behållaren tog Lina över och fixade drinkarna i en helt vanlig standardmatberedare från början av nittiotalet. Sensmoral: man SKA faktiskt inte handla från TV-shop. Det hade vem som helst kunnat skriva under på redan från början!

Ikväll blir det bio, och jag försöker förtränga röran därhemma och det faktum att jag har så jävla mkt skolarbete som ska vara klart till imorgon eftermiddag. Ständigt denna ångest. Avskyr verkligen att gå i skolan. För mig finns inget värre. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0