Bye bye love...

Min Ford har nu officiellt gått i graven och vad som sker härnäst är omöjligt att förutsäga. Hem ska den i alla fall, från verkstaden, och jag ska imorgon dag försöka fixa ett lån och köpa en ny bil. Alltså inte en ny-ny, men en bättre begagnad och snälla gode du däruppe, bevilja lånet, god damn it. Annars jag hava problem, du vet... Är verkligen SÅ glad att jag inte har betalningsanmärkningar, att jag aldrig gått i god för någon, och att jag faktiskt up until now aldrig tagit något på avbetalning eller bett om kredit. Har f.d. vänner som nog inte ens får öppna ett telefonabonnemang och jag menar, hur skoj är det, att vara inte ens trettio fyllda och redan ha Kronofogdemyndigheten som snabbval på mobilen? För att vara sådan.

I övrigt en ganska ineffektiv dag under vilken jag inte blivit klar med allt jag föresatt mig. Ett besök hos mamsen blev det dock och imorgon är en ny dag. En dag då jag lär ta tag i det mesta med buller och bång. Och inte helt överraskande: kom på nyss, efter att ha pratat med min Gode Vän om middag, att jag ännu inte har ätit. Konstigt, att jag inte är hungrig. Nå, nu är det iaf middagsdags om än sen sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0