Åååh, vånda...!

Om jag strukturerar upp min dag är det för att jag ska få något gjort. Jag hade struktur idag men strukturen for åt helvete om man får säga så, när min lärare ringde och meddelade att praktikdagarna var uppskjutna p.g.a. vinterkräksjuka. (Well, thanks... No more magsjuka for this miss...) Och så var det litet av konceptet "nollställa" helt plötsligt. Men, jag är inte den som är den, så jag unnade mig litet sovmorgon och strukturerade samtidigt upp dagen litet halvhafsigt. Nu har strukturen fallit sönder och samman, vilket har lett till att jag sitter framför datorn och är grymt rastlös, med böckerna uppslagna på köksbordet men ingen Lisa på soffan. Dessutom är jag hungrig, vilket är illa, då jag redan igår kväll bestämt mig för att äta mat ikväll vilket således innebär att det är onödigt att laga mat nu.

Och jag SKA ta en promenad, men inte än. Det måste bli litet senare och jag måste ta mig samman, kanske dricka en kopp kaffe och ta en snus för att varva ner. Hur kan en i stort sett tom dag vara så stressande?!

Kommentarer
Postat av: Katrin

Angående ditt inlägg om magsjukenoja: Tvätta händerna! Typ 20 ggr om dagen. Det hjälper! Och snart är säsongen över.. :-)

2007-01-15 @ 15:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0