Bloggdött värre...

Nu blir det bloggdött några dagar framöver, tror jag. Imorgon jobba, fredag jobba och säga hejdå åt folk och sedan Piteå på lördag. När jag sedan får tillgång till nätet vette fan.

Idag har jag haft en superdag. Först vakna i stugan vilket var asskönt och så välbehövligt att tillbringa natten därute. Sedan hem och en tidig lunch och babbel med en god vän jag inte träffat på hur länge som helst. Ännu mer välbehövligt och jag beklagar verkligen att vi inte haft tillfälle att träffats sedan Gud vet när. Det blir fler gånger, det måste det verkligen bli. Vill man så kan man...

Slutligen fick jag good news idag. Kanonbra nyheter, till och med. Dock har jag lovat att inte yppa ett ord om dem förrän... Pja, förrän allt är klart och offentliggjort.

Och - inte att förglömma: Styvfadern gjorde sin debut (?) i radio idag, då han under några minuters tid efterlyste våra femton försvunna kvigor. Nu är dock några av dem tillbaka, vilket han nog säkerligen är glad åt.

Bedtime nu. Imorgon ska det skruvas bil, packas pryttel och jobba en del. Snart, snart...

Ha det så bra nu. Nästa gång är jag säkert i Piteå och försöker komma tillrätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0