Världens kortaste promenad...

Nu har jag slagit rekord i kortaste promenaden för undertecknad. Att fatta beslutet om promenad tog längre tid än promenaden i sig. Jag kom inte ens till fiskeaffären runt hörnet innan jag vände p.g.a. regndroppar i ansiktet. Åh typiskt. Jag som hade laddat mp3-spelaren med "Luftslottet som sprängdes" och såg fram mot en dryg timme Reine Brynolfsson, men tji fick jag.

Visst finns det saker att sysselsätta mig med, typ städning, men come on, jag måste ju ha något att göra en annan dag också. Ikväll kan jag ägna mig åt... Hrrm... "Parlamentet" på fyran, kanske? Bättre förslag mottages tacksamt.

Kommentarer
Postat av: Katrin

Parlamentet kan ju innebära en dejt med Johan Glans så...nej, det finns inga bättre förslag ;)

2007-04-29 @ 21:17:35
URL: http://www.cannoli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0