Jag har blivit med bil...

...men inte med körkort. Inte riktigt än. Snart, får jag hoppas.

Helvetesvecka framför mig nu. Dags att sova. Allt blir bra bara man sover. Om inte annat hinner man inte reflektera. Å andra sidan kan man göra som jag gör: drömma mardrömmar. Man kan göra så, men det är inte rätt.

Såg btw ngn film om ngt Wolf Creek igår och blev jättearg för att tjejerna inte dödade cowboysnubben när de hade chansen. Varför springer tjejer på film bara omkring och skriker? Jag hade haft ihjäl honom när jag hade chansen. Helt klart.

Nybastad och med rotborste nyskrubbad. Ska byta sängkläder och krypa ner där, renare än vad jag varit sedan typ januari och innan Island. Nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0