I natt jag drömde...

...en massa mysko saker, sådana där grejer som mest sitter kvar som en känsla när man vaknar. Hade inte många detaljer alls i huvudet, mest en sådan där äckelkänsla utan att vara äcklad överhuvudtaget.

Sov faktiskt hos J ikväll, aningens hastigt påkommet eftersom jag väcktes halv två av att "Ingen kickar fotboll som han, Zlatan, jag sa Zlatan..." och var då i min egen säng hos mamma.

Insikt ett? Telefonen ringer.

Insikt två? Klockan är halv två.

Insikt tre? Det är J och han måste vara full, eller iaf litet på lyset eftersom han två timmar tidigare skickat sms till mig trots att han vet att mitt Comviq Kontantkort inte funkat på hur länge då?

Insikt fyra? Nu ska vi reda ut saker. (Ja, onyktert...)

Insikt fem? Jag står med fleecebyxor och väntar på att köra bil.

Och så helt plötsligt ringde väckarklockan, jag låg bedvid J hos honom, klockan var sju och vi hade nog "rett ut" det mesta.

Imponerande. Tror jag. No more no less.

Idag ska jag köra bil igen och nu är jag mer än lovligt less på körlektioner, för att inte tala om Falu stad. Firrar jag inte lappen nu orkar jag fasen inte försöka igen. Punkt och slut.

Mission i helgen: flytta. Hanna hjälper. Jag MÅSTE således ha fått körkort. Forden står på gården och väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0