Bilprovning...

Och på gården här hemma står ett stycke Ford och ropar efter mig. Jag har smarrat litet på den, men måste kika närmare på den. Verkar pigg, och jag kan t.o.m. backa med den, trots att det är en stor Scorpio... (Hur det nu kan vara möjligt att jag kan backa med den och inte med körskolans små VW's...) Nå, har firrat en ny tid för uppkörning och håller tummarna för att det inte är samma otäcka snubbe då som i fredags... Och nej, jag "skyller" inte på honom, jag vet själv vad jag gjorde för fel, men han var så himla otäck. Min körlärare höll med om att det var många - oavsett uppnått resultat - som hade svårt för honom. Någon mer sympatisk nästa gång, tack!

Trodde jag skulle jobba en B-tur idag, 8-14.45, men märkte igår efter "Bodyguard" att jag började 6.55. Fy faan. Imorgon blir dock kort, kort. Nu ska jag ut och köra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0