Workoholic...

Det lär jag då vara. Jobbat natt onsdag, fredag, lördag, söndag och gick således av imorse 07. Är straxt på väg tillbaka för att joba kvällen, chefen har anmält mig till Vikariecentrum utan min vetskap och så fick jag jobba imorgon och onsdag också. Torsdag börjar skolan och så är det bara att hålla tummarna för mer mer mer jobb.

Har anmält lillhunden till hundkurs, vilket ska bli spännande. Det enda som fattas mig nu, förutom pengar, är ett stycke lägenhet. Kom in på teaterkursen jag sökte men herregud, jag kan inte tacka ja. För det första blir jag undersköterska om jag firrar skolan och det är iaf en utbildning. För det andra antar jag att merparten av mina klasskamrater på teaterlinjen är svåra med konstanta demoner över sig och jag orkar helt enkelt inte med. Jag får påhälsning av mina demoner ibland och svår, ja, det är jag redan, så jag behöver inte färga håret svart, fixa en spretfrisyr, Undergroundkängor och dricka kopiösa mängder rött alltmedan jag citerar någon annan svår människa.

Nu ska jag vara så lätt det bara går och pysa iväg till jobbet. Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0