Som jag tidigare sa...

...hur man gör blir det tamej fan aldrig bra. Gnäll då, knock yourself out, men var för faan inte sur och kinkig mot mig. Jag lyssnar på mina vänner, och tiger om vad de ber mig tiga om. Jag håller med när jag håller med, och kontrar när jag anser annat. Konstigt? Även om alla mina vänner inte kommer överens får de kasta hur mkt skit de vill på varandra; det stör mig inte och ibland kan jag till viss del förstå de olika parternas argument, ibland kan jag förmedla något till det bättre. Men var för fasen inte sur mot mig, spotta inte mig rakt i ansiktet utan visa litet jävla decency och var trevlig. Ibland måste man förihelvete låtsas.

Det blir för fan aldrig bra hur man än gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0