Skolstart och "nejtackjagvillintejobbahelgen"...

En liter vin är mycket. Väldigt mycket. Speciellt dagen innan skolstart. Var inte sådär överdrivet alert imorse. Faktum är att jag var så illa däran att det inte var jag som körde till skolan. Illa, illa. Nå, skolstarten gick hyfsat ändå och vi är en liten grupp på sex pers. Borde funka.

Och så sa jag "nejtackjagvillintejobbahelgen" eftersom jag gladeligen egentligen kunde ha jobbat på vilken annan jävla avdelning förutom just den jag skulle jobbat på. Kanske är de inget fel på den som sådan, men jag tycker att arbetsklimatet är så himla otrevligt. Visst kan man bita ihop, men inte den här gången: har jobbat hur mycket som helst senaste veckan och 27 timmar där eller vad det hade blivit kändes som en oändlighet...

Inte mycket annat att önska i övrigt. Eller snarare inte mkt att förtälja. Nu ska jag sova. Skola imöro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0