Nästan ett dygn ledigt...

...och jag är ruggigt vinkåt. Ska hem till J och dricka öl om en stund och det känns så jävla sweet att ha kommit ur arbetskläderna, satt på mascara (yep, JAG har geggat på sådant for no reason what so ever...) och ser mer presentabel ut än på länge. Har t.o.m. filat naglarna och det har jag pinsamt nog inte gjort sedan någon gång på Island...

Köttfärssåsen puttrar på spisen, tvättmaskinen är snart klar och ännu en tvätt väntar på att få äntra the magic world of water, tvättmedel and centrifugering. E.L.O spelar "Mr Blue Sky" och jag tänker på den där jävla lilla frysen på Island, på alla jävla fiskstjärtar och hur överhelvetiskt det var de morgnar det var ýsa och inte torsk.

Och ja, jag är på ett strålande humör. Mitt schema tog slut idag och jag är hereby a free person. Again. Jag kan göra vad fan jag vill.

Imorgon natt kommer familjen hem och snart är det löning. Ja, snart, även om det är två veckor kvar. Tamejfan, jag tror att jag fixar augusti på inga pengar alls. I'm a surviver och det mesta löser sig alltid. På något sätt. Och jag har inte ens a) sålt trosor eller b) prostituerat mig.

Matdags nu och sedan öldrickande! Weeihaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0