Lista snodd från karl på Darkside...

1. Tre namn jag lyssnar till:
Lisa, Lisis och... ööh... gudarna vet vad mer.

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Min ödmjukhet och allmänbildning.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Överanalytisk, envis och rastlös.

4. Detta är jag rädd för:
Att vara i vägen, att störa...

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Tandborste, vatten och sömn.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Äta avocado, göra illa djur och se eller höra om ensamma människor.

7. Detta tycker jag om att göra:
Alldeles för mycket för att lista det här.

8. Detta vill jag göra just nu:
Få död på alla flugor.

9. Bästa känslan:
Harmoni.

10. Värsta känslan:
Ensamhetsångest.

11. Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har:
Så pass många att jag inte törs lista dem. Är alldeles för kräsen.

12. Är jag kär just nu?
Allt är så komplicerat...

13. Jag vill gifta mig:
Öh, såklart.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:
Skaffa barn, få barnbarn och bra ekonomi.

15. Min käraste ägodel:
Är inte min utan Den Gode Vännens och kallas för laptop...

16. Något jag vill ha i present:
Inte en aning...

17. Detta har jag på mig just nu:
Linne, jeansshorts, trosor och strumpor.

18. Favoritkläder:
Kjol. Hur slappt och skönt som helst.

19. Favoritdjur:
Mina doggar...

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Beror på humör och sinnesstämning.

21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället:
Omöjligt.

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne:
Mycket som var kul, tråkigast idrott och slöjd.

23. Stjärntecken:
Fisk

24. En bok jag gillar:
Har läst för många för att kunna plocka en...

25. En film jag gillar:
Är förälskad i "En geishas memoarer"

26. TV-program jag gillar:
Vänner, Uppdrag Granskning...

27. Favoritdoft:
Den där doften av någon man tycker om när man borrar in näsan mot dennes
hals eller märker att man själv doftar svagt av honom...

28. Detta äter jag gärna:
Mormor mat.

29. Dricker helst:
Vin, öl, Loka...

30. Favoritgodis:
Ingen godisgris.

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Många ställen...

32. Färgen på mina ögon:
Bruna.

33. Min längd:
167 cm.

34. Jag tror på:
Alldeles för mycket.

35. Jag spelar:
Inte så värst bra.

36. Person jag beundrar:
Mamma. Tveklöst.

37. Så här bor jag:
Just nu i en skrubb hos mor. Jag, dammråttorna och chipspåsarna.

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Har haft ihjäl för många för att skaffa nya.

39. Det här tänder mig:
Impulsivitet, bl,a,

40. Det här gör mig avtänd:
Spydigheter och bråk.

41. Favoritfärg:
Fan vet.

42. Favoritcitat:
Det varierar. Robbie W brukar ha lagom cyniska textrader.

43. En hemlighet jag vet:
Alldeles för många.

44. Den bästa present jag fått:
Ett par lammskinnstofflor.

45. Senast köpta skiva:
"Preaching to the perverted" på DVD.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Mina näsa och mina händer. Alternativt min kvinnliga kropp.

47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende är:
Att jag inte orkar bry mig om det så mycket som jag borde.

48. Udda förmåga/egenskap:
Haha, inte en aning,,,

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:
Ööh...?

50. Tre personer jag vill ska göra detta test:
Jag VET iaf att Fredrik gör det, möjligen också Nathalie.
Och eftersom Fredrik gör det, kommer Maja också att göra det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0