LeksandsLasse och huvudvärk...

Lasse W i Leksand igår, vilket var ganska bra även om det var riktigt segt fram till "Hugger i sten". Kanske eftersom han körde en hel del låtar jag aldrig riktigt brytt mig om att lyssna på; tror de ligger på "Singel" eller "Söndermarken" och de skivorna är jag inte riktigt bekant med. Nå, två timmar Lasse blev nästan för mycket till och med för mig, så jag gick faktiskt därifrån med Petersflickorna två låtar för tidigt. Eller så var orsaken begynnande huvudvärk som fortfarande inte gått över, snarare blivit värre... Lasse är hur som Gud och fick igång Gropen riktigt snyggt, måste jag säga. Riktigt stor skillnad i konsertkvalitet nu mot för fyra år sedan. Härligt härligt och jag har gjort vad jag verkligen ville den här sommaren.

Jobbdags när som snart och jag har så jävla ont i huvudet. A-tur på det vilket innebär att jag kommer påminna om en zombie kring 15.30. Sedan hämta M's kids i Falun, köra dem hem till H&M och sedan ska fröken hem, duscha och åka till J och dricka öl. Trots allt börjar jag inte förrän 14 imorgon och jag måste för fasen få ha ett liv också. Tro det eller ej.

Fick btw ett mail av en gammal vän, eller snarare ett LunarMail. Intressant och jag ska definitivt nappa åt mig telefonen endera dagen och ringa. Sådant där gör mig riktigt glad.

Jobbdags nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0