Körkortsfrihet och übertrötthet...

Insåg först idag, kanske för att jag hämtade ut mitt körkort, vilken enorm frihet det är. På väg från H&M blev jag tvungen att köra en extra vända och yla med i varenda skitlåt på Bäst musik just nu - Rix FM som faktiskt för en gångs skull spelade bäst musik just då.

Är ledig imorgon och har hur mycket som helst att styra upp. Tänker dock sova ut med råge innan jag plockar upp bror i Falun, och på torsdag är det Lassedags i Leksand.

Dagens mer eller mindre lyckade happenings: imorse skar jag av mig en bit av fingertoppen på vänster tumme när jag försökte raka benen. Hur jag lyckades är en bra fråga men lyckades gjorde jag och således har jag en inpaketerad tumme. Vidare har jag utövat BDSM-onani i jakt på flugorna vilket säkert kunde ha varit trevligt med en oanvänd flugsmälla, inga flugor och någon annan än jag som höll i flugsmällan. Nå, man tager vad man haver, sade Kajsa Warg iofs inte, men what the heck.

Är så mentalt färdigjobbad och ser verkligen fram mot helgen i skogen. Uppenbarligen ska det rivas en vedbod och jag har nästan blivit lovad en flaska vitt. Det vore rena himmelriket. För att romantisera litet ska jag sitta på förstukvisten eller vad det nu är, titta ut över sjön och bälga i mig den där vinflarran innan jag somnar sött i en alldeles för trång säng.

Färdigromantiserad nu. Verkligheten är mycket krassare. För den sakens skull hoppas jag på en mysig helg med god mat och trevligt sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0