Kastspya...

Nu spyr jag.

1. Jag är singel och under de senaste snart fyra åren har INGEN sett mig som flickvänsmaterial, ja, utom en då, men please! Däremot är jag en jävel på att lyssna, jag är en satans god vän, en fin älskarinna etc etc etc och alla tjejer borde vara som jag MEN FÖR I HELVETE JAG STÅR JU MITT FRAMFÖR ÖGONEN PÅ DIG!!

2. Jag har inga barn, är inte gravid och får gång på gång på gång kastat i ansiktet att det inte finns några som helst killar eller iaf ytterst få som verkligen vill ha barn och som blir glada över att tjejen blir gravid MEN FÖR I HELVETE JAG VILL HA BARN, JAG SKA HA BARN OCH DÅ FÅR JAG VÄL FÖR FAAN SKAFFA MIG BARN OCH TA HAND OM DET SJÄLV.

3. Jag behöver litet ledig för att få samla mig själv men jag har inte råd och tänker därför dra i mig Dexofen eftersom jag har så jävla ont i nacken och axlarna och dessutom tycker jag så förbaskat synd om mig själv.

4. Jag vill inte plugga egentligen, jag vill jobba men jag vet inte hur jag ska göra och så romantiserar jag och tänker att Paris låter fint, och Göteborg och ta mej fan överallt fastän jag vet att det inte är bättre någon annanstans alls.

5. Varför kan inge bara krama mig och tycka om mig ikväll?

6. I think I need a hug...


Kommentarer
Postat av: Figge

1. Jag hade fel, du hade rätt, men det finns nog nån
2. Du är 23 inte 30, chill...
3. Sök socialbidrag/akassa och ta lite tid för dig själv, see a shrink. Inte bra att hålla allt inne, för sen exploderar det.
4. Efter nr3 DO IT. Du fixade ju Island, skulle du då inte fixa Paris?

;P

2006-08-15 @ 18:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0