Färdigflyttad...

Ett stycke intensiv helg senare är jag färdigflyttad från Örebro och fundrar nu på var jag ska härnäst. Det börjar liksom bli dags att tänka på det, i synnerhet eftersom mitt sommarvick tar slut nästa torsdag och det enda jag blivit lovad därefter är fyra nätter. I övrigt finns inte ett jota att säga, jag är nog för stressad för att verkligen skriva något och särskilt mycket har heller inte hänt. Nu är det snart senmiddagsdags och jag har gjort kycklingklubbor, till familjens stora förtjusning. Mor har också i stort sett lovat mig och bror varsitt paket kräftor medan de andra åker till Skottland på semester. Jag har insett att det inte kan bli någon Lasse W för mig den 10/8 såvida inte någon vill peta in pengar på mitt konto. (Om så vore, hör av er så ska jag ge er kontonummer, jag vore jätteglad, verkligen, eftersom Lasse är min gud...)

Tillbringade eftermiddagen med att besöka en av tanterna som tidigare bott på demensboendet där jag jobbar... Ganska mysigt, och hon kände faktiskt igen mig om än inte vid namn. Sådant gör mig så glad. Ska ta med mig kanelbullar och kaffetermosen någon dag och åka ut med henne. Folk gör sådant där alldeles för sällan, tycker jag.

Och min kära Ford och jag är mer polers than ever. I morse körde jag till jobbet inte för att jag egentligen behövde, utan för att jag kunde. Imorgon blir det dock cykel, såvida det inte regnar och såvida jag inte sover hos J vilket vore riktigt trevligt men inget jag skulle be om eftersom vi bägge jobbar och det lätt blir så sent...

Nu är det middag, jävlar i mig!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0