Aningens småtrött, va...

Så. Idag har jag sammanlagt arbetat tolv timmar. Femton timmar på mindre än ett dygn. Faktum är att jag känner mig tvärnöjd med mig själv och har jag tur får jag arbeta helgen också. Det skulle innebära att min septemberlön mycket väl skulle kunna räcka till en tripp någonstans...

Nu: cepetrött och måste sova. Jag gillar att jobba, tro det eller ej. Egentligen kanske jag behöver semester nu men nåja. Får ta det när det kommer. Skoldags torsdag och njurröntgen imorgon bitti skiter jag i. Det går fler tåg och blir jag akutsjuk får jag väl ta det då. Shit happens.

Kommentarer
Postat av: figge

Svar på "Alla ska med"

Idén var lite av (S) storebrors politik. De bryr sig inte om vilka som vill åka med, för alla ska med, så enkelt är det.

2006-08-24 @ 17:22:19
URL: http://figgeh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0