Lördags(bild)bloggande...

Idag förstod jag litet tjusningen med att bo i hus. Mymlan sov, Magnus pysslade på nedervåningen - jag kunde höra honom knata omkring - och jag satt uppe och lade ut Traderaannonser. Alltså: Vi alla tre gjorde vårt; sov, isolerade och surfade, och alla var vi på tre olika ställen. Fastän tillsammans. SÅ skönt. Hade planer på att ta med Dan Browns nya bok och ägna kvällen åt läsning i soffan, men badrummet är färdigisolerat inför det provisoriska tvättmaskinsgolvet, så jag får ägna kvällen åt sambon i soffan istället. Inte fy skam det heller.

Jobbade i natt och lyckades a) inte sova innan och b) bara sova drygt tre timmar när jag väl kom hem i morse. Förvånansvärt nog är jag inte så trött ändå... Tog Mymlan på eftermiddagsprom med nya vagnen - måste ju testköra! - och drog på mig ännu en omgång foglossningssmärtor. Tänk att något kan göra så ont. Jag skulle hellre föda barn dygnet runt än försöka ta mig fram i vardagen med foglossning. Magsjuka och foglossning ligger således på lördagens "dissa-lista"! Mest blir jag irriterad på mig själv över att bli så immobiliserad; att gå upp eller nerför trappen blir ett helt projekt. Likaså resa sig upp, bära saker eller gå i normalt tempo.

Ska avsluta kvällen med två bilder. Den ena är på Mymlan och den andra på vad som någon gång nästa år ska bli vårt lill-badrum med bara toalett, handfat och duschvägg. Avgör själva vad som är mest tilltalande - toaletten eller Mymlan. Hur som är jag superstolt över att ha en händig Magnus som faktiskt verkar veta vad han gör. Jag menar, kolla bara vilket suveränt resultat det blev vad gäller Mymlans genuppsättning... ;)










Kommentarer
Postat av: Sandra

ojoj här bloggas det!!!! :)



vi diggar eran toa! hoppas på efterbild sedan också :D



och Eira är ju så himla söt! hon ser så stor/vuxen ut! helt sjukt!

Mille ser bara ut som en klump och jag betvivlar att han någonsin kommer att stå och gå själv!? hahahaa



iaf, hon ser som sagt så himla söt ut! och jag tror jag har sagt det innan? men hon har en gammal själ! och en god sådan!



kram!!!!

2009-11-14 @ 22:10:54
URL: http://sandragustav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0